A 3 tényező a siker előidézéshez

26 May

Június 6-7-én 2 napos tréninget tartok “Hogyan alakítsd ki a legjobb póker karriert” címmel.

 

Több mint 70%-a már megtelt a terem befogadóképességének, szóval ha nem jelentkeztél még, akkor a következő linken tedd meg minél előbb:

http://dominaldazeleted.hu/a-legjobb-poker-karrier/


Felraktam a tréning témaköreit és felépítését az oldal alsó részén (görgess lejjebb).

Itt megtekintheted, hogy első és második nap mit fogsz elsajátítani pontosan.

 

Milyen 3 tényező idézi elő a sikert bármely területen?

Ahhoz, hogy valaki képes legyen áttörést elérni az életében, és elérni a kitűzött céljait, 3 fő tényezőre van szüksége.

 

 

1. Stratégia

Ha valaki sikeres pókerjátékos szeretne lenni, akkor egyrészt tudnia kell, hogy milyen stratégiákkal tudja a legjobb eredményt elérni a játékban.

Ezek a játékon belüli stratégiák. Hogyan játszál korai, késői pozíciókból, mikor, milyen szituációkban, melyik a legjobb megjátszás.

Rengeteg okatató anyag érhető el online, amely megtanítja játékosoknak a megfelelő játékon belüli stratégiákat.

Ezen kívül vannak a konkrét játékon kívüli stratégiák ahhoz, hogy valaki kihozza a pókerkarrierjéből és magából a legtöbbet.

  • pl. warmup rutin, levezető rutin
  • leghatékonyabb eszközökkel fejleszteni a tudását
  • hogyan menedzselje az életét, hogy energikus legyen nap közben
  • produktivitással kapcsolatos stratégiák
  • érzelmi állapotának befolyásolására stratégiák
  • flow játék elérésére stratégiák

Vagy, ha valaki szeretne lefogyni, szüksége van neki is a megfelelő stratégiákra, a megfelelő megközelítésre.

Ezek a stratégiák mindenki számára elérhetőek, mégis kevesen képesek megtalálni, elsajátítani és alkalmazni ezeket.

Miért?

Itt jön a képbe a 2. tényező, a megfelelő történet, amit mondunk magunknak.

 

2. Sztori

Milyen történetet mesélünk magunknak a célunkkal, haladásunkkal kapcsolatban?

Mindannyiunkban vannak olyan narrációk, amelyeket mesélünk magunknak azzal kapcsolatban, hogy mire vagyunk képesek, és mire nem; mi lehetséges, és mi nem; kik vagyunk mi; miért ilyenek a körülményeink stb.

Ez a meggyőződéseidet, szabályaidat, értékeidet foglalja magába.


“Hiábavaló minden, amit teszek, úgy sem jönnek az eredmények.”

“A variancia miatt nem vagyok igazán eredményes játékos.”
“Az a probléma, hogy magas a rake, és csak 1 fish van az asztalon, és emiatt nem nyerek. Át kell menni másik hálózatba, ahol több fish van.”
“Nincs időm most.”
Mi a sztorid a hibádról?
Mit jelent a rossz variancia számodra?

Pókerben:
Ha mérges vagy, akkor teljesen kiakadsz a varianciára “Nem hiszem el, hogy én futok ilyen szarul.”
Ha jobb érzelmi állapotban vagy: “Majd úgyis fordul, ez része a játéknak.”

A megfelelő stratégiák rendelkezésünkre állnának. Ha valaki szeretne lefogyni, akkor kb. pár utcát kell sétálnia, hogy találjon egy edzőtermet. Ott az okostelefon a kezében, amellyel milliónyi irást talál fogyással kapcsolatban, a megfelelő stratégiákról.

 

Ezt a két kérdést érdemes feltenned magadnak, hogy feltárd az esetleges sztoridat:

Miért nem tartasz még ott, ahol szeretnél?

Miért nem nyersz annyit pókeren, mint szeretnél?

A sztori, amelyet mesélünk magunknak, segíthet vagy hátráltathat minket abban, hogy megtaláljuk a megfelelő stratégiákat.

De mi befolyásolja a sztorinkat?

 

3. Állapot

Az adott érzelmi állapotod befolyásolja, hogy milyen sztorival fogsz előjönni, és milyen jelentést adsz a dolgoknak.

Ha bizonytalan vagy, és félelem állapotában vagy, akkor ha meglátsz egy gyönyörű csajt az utcán azt mondod: “Áhh biztos siet.” “Áhh nem akarom zavarni”  (mennyiszer jöttem már én magam is hasonló “bullshit” sztorikkal ilyen szituációkban… 🙂

Vagy pókernél azt mondod, “jobb, ha nem játszok most”, esetleg igazságtalannak érzed a pókert.
Ha erőteljes, magabiztos állapotban vagy, akkor teljesen máshogy értelmezed az élet eseményeit. Más sztorit kezdesz el mesélni.
“Képes vagyok megbirkózni vele”
“Meg tudom csinálni.”
“Megteszem, akármibe is telik”

Tudatosan akarod erősítő érzelmi állapotba hozni magadat, hogy ezáltal más “lencsén” keresztül szűrd a valóságot. Azaz támogatóbb sztorival gyere elő az adott szituációval kapcsolatban.

 

Ha változást akarsz tapasztalni életed adott területén, akkor tedd a következő lépéseket:

1. Emeld meg a színvonalad

Szabj egy új színvonalat, hogy mit nem vagy már hajlandó elviselni, és milyen legyen az adott területe az életednek. Ha anyagi területen, pókerben, vagy testsúlyban nem vagy elégedett, akkor határozd el, hogy a jelen helyzet már nem elfogadható számodra, nem tolerálható, és mindent meg fogsz tenni, hogy ezen változtass.

Ezáltal elkezdesz hajtóerőre szert tenni, és új sztorit mesélni magadnak.

2. Folyamatosan hozd magad egy támogató érzelmi állapotba, amelyből jobb döntések, és cselekedetek születnek.

Változtasd meg a fókuszodat, és fiziológiádat a videóban említettek alapján, és törd át a korlátaidat.

Ha ezt elég ideig csinálod, akkor az eredmények is megmutatkoznak majd.

 

A tréningen elsajátítasz rendkívül hasznos stratégiákat, kialakítasz egy támogató gondolkodásmódot, azaz sztorit a fejedben, amely segít alkalmazni a működő stratégiákat, és megtanulod, hogyan változtasd meg tudatosan, és könnyedén az érzelmi állapotodat bármikor.

Ezekkel rendelkezni fogsz a szükséges tényezőkkel ahhoz, hogy sikerre vigyed a pókert, vagy bármely területét at életednek.

A következő linken találsz bővebb információt és tudsz jelentkezni a tréningre:

http://dominaldazeleted.hu/a-legjobb-poker-karrier/

No comments yet.

Leave a Reply